Úgy döntöttem, hogy kisfiunk  2. szülinapjára házi készítésű tortát sütök. Viszont nem akartam szokványos kerek tortát, hanem " 2-es" alakút.

A számos tortaformát - ahhoz képest, hogy ritkán használnám - kicsit drágának találtam, ezért tovább agyaltam és eszembe jutott, hogy a méteres kalács egyszerűen formára alakítható, így az lett az torta alapja.

Egy születésnapi tortára valami díszítés mindenképpen dukál, és egy 2éves esetében, valami mesés figura való.

Végül a torta alakjából kiindulva, egy sárkányt tudtam elképzelni, ami még azért is passzolt a szülinaphoz, mert Milán a sárkány évében született.

Végül két db, A4-es, piros dekorgumi, és némi színezett, porcukorral kikevert tojásfehérje segítségével összeállt a Sárkányos torta!

Így nézett ki:

Milan 2eves party 03 16 055.jpg

Milan 2eves party 03 16 057.jpg

Milan 2eves party 03 16 059.jpg

torta_1.jpg

torta2.jpg

Milan 2eves party 03 16 066.jpg

egy kis ideig hagytuk csodálni, de sajnos ebben a formájában nem maradhatott sokáig a sárkányunk, és ahogy az már lenni szokott felvágtuk. Mindenkinek nagyon ízlett és hamar el is fogyott.

Finom volt! :)

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://meseszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr415875357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása