Nagymamáknak készítettünk kis Anyák napi meglepetést...

 

Az ötletet a Család Barát TV műsorban láttam és nagyon megtetszett. Mivel egyszerű, és az én 2 éves gyerkőcöm még nem tud saját készítésű ajándékot kreálni, ezért nekünk pont megfelelő ajándéktipp. Gyorsan körberajzoltam manócska kis kacsóját, kivágtam dekorgumiból - mert épp volt itthon, de színes karton is megfelelt volna a célnak - írogattam papírszalagra és összeragasztottam.                                            Ebből a legidőigényesebb az volt,amíg lemértem a kisfiamat csuklótól-csuklóig :)

Ilyen lett:

anyaknapra.jpg

Remélem örülnek majd a nagyik, a kis szívből jövő ölelésnek! :)

 

Boldog Anyák napozást és sok szívmelengető, megható percet kívánok minden kedves anyuka, nagymama, keresztanya, pótmama, kismama és nevelőanya látogatómnak!

 

 

Anya csak Nő lehet. Ez az ő kiváltsága. Az ő hivatása. A legszebb és legnehezebb. A legnehezebb, hiszen olyan hivatás, amely sosem ad szabadságot, soha nem enged pihenőt, állandó figyelmet, szeretetet, odaadást kér, vár, követel. Ám mégis szép. Mert csak ő ismeri a titkot. Az anyai szív titkát. Hogy miként válik egy új élet önálló emberré.

 Csitáry-Hock Tamás

 

A bejegyzés trackback címe:

https://meseszoba.blog.hu/api/trackback/id/tr196112795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása